Siemens Gigaset C385 Duo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens Gigaset C385 Duo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

maaike82 18-06-2011
Geschreven voor: Siemens Gigaset C385 Duo

Ruim een jaar geleden deze telefoon aangeschaft nadat de vorige niet meer op te laden was. Na elke telefoontje was hij weer leeg. Deze batterij doet het goed en hij kan een lange tijd zonder het basis station. Het antwoord apparaat kun je vanaf elke handset afluisteren en doet het naar behoren. Al met al, tot nu toe een zeer fijne telefoon en goede aankoop....

tobytc 15-06-2011
Geschreven voor: Siemens Gigaset C385 Duo

We hebben de telefoons nu net iets meer dan 2 jaar en een van de toestellen heeft een probleem met het opladen van de accu's. Laad wel, maar de de accu's worden zeer heet en zijn in no time weer leeg. Zelfde probleem met nieuwe accu's, dus echt een telefoon probleem.
Voor zo'n prijzig toestel bedroevende levensduur.

c385_gebruiker 26-11-2009
Geschreven voor: Siemens Gigaset C385 Duo

Prima ding. Makkelijk en snel te bedienen, goed geluid, oogt als een degelijke Duitser (tikje saai), doet wat ie doen moet.

Misschien wat raar dat je op de berichten-knop met een sms-symbooltje erop moet drukken om een gemiste oproep te bekijken, maar het bericht dat er een oproep is gemist, is ook een bericht... bovendien licht die bewuste knop dan wel op (en het went gauw). En misschien jammer dat je niet in één keer alle berichten in het antwoordapparaat kunt verwijderen, maar zo is op elke telefoon wel wat aan te merken.

BobV 24-11-2008
Geschreven voor: Siemens Gigaset C385 Duo

Ik heb vrij lang lopen zoeken naar een telefoon met de volgende eigenschappen: 2 of meer handsets, antwoordapparaat, een duidelijke indicatie op elke handset als er een bericht is en de mogelijkheid het adresboek te copieren tussen handsets. Ik heb onlangs een Panasonic in huis gehad, maar die voldeed daar niet aan. Deze Siemens telefoon biedt al deze functies en meer, en is precies wat ik nodig heb. Verder heeft hij nog: handsfree, ruime opnametijd op het antwoordapparaat en een duidelijke en snelle bediening.

Het menu is snel en logisch. Het kleurendisplay is een mooie bonus; goed afleesbaar en het ziet er mooi uit. De handsets liggen goed in de hand. Er is een aansluiting voor een headset (niet meegeleverd). Intern bellen werkt ook goed.
De handsfree functie werkt goed, met de opmerking dat de default geluidsinstelling erg hard is. Ik heb het volume op 2 streepjes van de 5 gezet, dat is hard zat. Het speakertje klinkt een beetje blikkerig, maar er is geen spoor van ruis.

Deze set is de fijnste DECT telefoon die ik ooit gehad heb en biedt precies wat ik wil. Een absolute aanrader.